Ziggo Klantenservice

Telefoonnummer
0900 – 1884

Gesprekskosten
€0,10 per minuut

Website
Bezoek website

Ziggo Contact – De klantenservice

Wanneer je klant bent bij Ziggo en een vraag hebt over een product die je afneemt dan wil je graag in contact komen met een medewerker. Ziggo levert verschillende diensten, zoals internet, bellen, televisie en mobiel. Zij leveren niet alleen diensten aan privé gebruikers, maar ook aan zakelijke klanten. De klantenservice van Ziggo is dan ook opgesplitst in een Ziggo klantenservice waar particulieren met vragen terecht kunnen en een zakelijke klantenservice voor ZZP’ers, MKB’ers en Groot Zakelijk. Je kunt de Ziggo klantenservice op twee manieren bereiken. Dit kan telefonisch of door een contactformulier in te vullen.

Op de website van Ziggo kun je veel antwoorden vinden als het gaat over facturen, storingen of over het instellen van je e-mail. Op de klantenservice pagina vind je het kopje, hier bellen klanten ons nu over. Daar vind je meer informatie over betalingen en televisie storingen. Voordat je de Ziggo klantenservice belt, is het dan ook aan te raden om eerst even in die rubriek te kijken of je vraag er tussen staat. Op bepaalde tijdstippen kan het erg druk zijn wanneer je telefonisch contact zoekt met de Ziggo helpdesk. Dit is vooral tijdens de ochtend en na werktijden.

Telefonisch contact – Telefoonnummers

Mocht je geen antwoord op je vraag vinden op de klantenservice pagina dan kun je telefonisch contact opnemen. Om zo snel mogelijk geholpen te worden, is het aan te raden om je klantnummer bij de hand te houden. Op deze manier kunnen medewerkers jouw gegevens er snel bij zoeken. Voor alle vragen die gaan over je huidige abonnement kun je contact opnemen via 0900-1884. Indien je interesse hebt in een nieuw Ziggo product dan bel je met de afdeling verkoop. Zij zijn te bereiken op het nummer 0900-0730. Met je mobiel kun je bellen naar 1200. Dit kan alleen als je een mobiel abonnement van Ziggo hebt.

Indien je jouw vraag wilt e-mailen naar de klantenservice dan is dit helaas niet mogelijk. Je zult echt telefonisch contact op moeten nemen met één van de medewerkers of je kunt een contactformulier invullen. Dit formulier kun je gebruiken om vragen te stellen, een klacht in te dienen of om wijzigingen door te geven. Een medewerker zal zich over jouw vraag of klacht buigen en zo snel mogelijk met een antwoord komen. Het kan zijn dat je door drukte niet direct een antwoord terug krijgt.

Wanneer je tegen een probleem aanloopt of vragen hebt over een Ziggo product dan kun je ook kijken op de Ziggo Community. Hier vind je topics over bellen en mobiel, internet, televisie en radio. Alle Ziggo klanten kunnen zich aanmelden voor de Ziggo community en hier hun mening delen of anderen helpen die problemen ondervinden met Ziggo diensten. Zelf kun je ook een vraag posten en anderen helpen je het antwoord te vinden. Mocht je vraag niet tussen de veel gestelde vragen staan op de klantenservice pagina dan kun je altijd bij de Community kijken of er hier meer over het onderwerp staat geschreven.

Storingen

Net zoals bij alle providers kan het voorkomen dat ook Ziggo te maken heeft met een storing. Soms is het onduidelijk of je te maken hebt met een storing of dat het probleem ligt aan de verbinding in huis. Een storing is nooit prettig en het gebeurd meestal op de momenten waarop je er echt niet op zit te wachten. Om na te kijken of er sprake is van een storing kun je kijken op de klantenservice pagina van Ziggo bij de Storingschecker. Je vult je postcode in en je ziet direct of er sprake is van een storing in jouw buurt.

Bij sommige problemen wil je direct in contact komen met een medewerker. Als je belt naar de klantenservice dan kan het voorkomen dat je lang moet wachten. Een ander alternatief is om naar een Ziggo verkoop- of servicepunt bij je in de buurt te gaan. Je kunt op de klantenservice pagina op contact met Ziggo klikken en je wordt doorgestuurd naar de contactpagina. Hier kun je nakijken waar er ergens een servicepunt bij je in de buurt is. Hiervoor vul je jouw postcode in en je ziet direct het dichtstbijzijnde verkooppunt.

Zakelijke klantenservice

Indien je zakelijke diensten afneemt bij Ziggo en je hebt een vraag of een probleem dan kun je dit via de zakelijke klantenservice oplossen. In sommige gevallen kun je het antwoord zelf vinden op de klantenservice pagina. Hiervoor ga je naar de website van Ziggo en kies je voor zakelijk. Als je dan kiest voor klantenservice dan kom je op de zakelijke klantenservice pagina van Ziggo terecht. Je kunt bij de meest gestelde vragen antwoorden vinden over internetbeveiliging, facturen en internetproblemen. Mocht het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staan dan kun je telefonisch contact opnemen.

Indien je als ZZP’er of MKB’er hulp nodig hebt bij storingen en problemen of een wijziging wilt doorgeven dan bel je naar 0800-0620. Groot Zakelijk klanten bellen hiervoor naar 088-1212500. Indien je vraag gaat over het bestellen van een product of over je bestelling en levering dan bel je als ZZP’er en MKB’er naar 0800-0640. Groot Zakelijk belt naar 088-1239500. Mocht je wijzigingen door willen geven die betrekking hebben op IP-IVN, Ethernet, Corporate Internet, ISDN en VoIP dan kun je deze doorgeven door een formulier te downloaden en deze te versturen. Dit formulier vind je op de zakelijke klantenservice pagina.

Ziggo klantenservice bellen

Wanneer je met een urgent probleem zit dan wil je dat dit direct verholpen wordt, bijvoorbeeld een Ziggo storing of een ander probleem. De snelste manier om een probleem opgelost te krijgen bij Ziggo, is door te bellen. De klantenservice is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur ’s avonds. Indien nodig wordt er een monteur gestuurd die je helpt het probleem op te lossen. Je kunt ook altijd je vraag via een contactformulier indien, echter is het afhankelijk van de drukte wanneer je een reactie terug ontvangt. Wil je iemand persoonlijk spreken? Bezoek dan een Ziggo servicepunt.

Reageren op de klantenservice kan hieronder.

9 reacties

  1. Geachte,

    Ik heb jarenlang al een Smartcart in mijn televisie zitten alleen werkt hij nu niet meer. Krijg de melding Controleer of CL+ module en Smartcart goed zijn geïnstalleerd. Helaas hangt deze tv aan de muur. Ik ben invalide en kan niets doen. Wil graag hulp aan huis om het in orde temaken.

  2. Hallo, ik wil op mijn gsm de ziggo app installeren maar ik verstuur dan gegevens door naar Ziggo omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben, maar krijg geen mail binnen met die 6 cijferige code.
    Hoe nu verder, kunt u mij die code sturen?

    M.vr.gr Ad vd Bogaart

  3. Ik probeer al een uur om een antwoord te krijgen.Alleen maar reklame wat ziggo allemaal doet en sory voor het ongemak maar nog steeds geen duidelijk antwoord en geen reaktie op het aanvragen van een nieuw wachtwoord.

  4. ik heb al een aantal dagen moeilijkheden met de tv zenders ben al twee dagen bezig geweest maar ik kom er niet verder uit heb hulp gevraagt bij klantenservicemet alles bij elkaar 2uur aan de telefoon geweest moest het goed zijn anders moest ik maar weer bellen nog niet goed wat een slechte service

  5. Krijg bericht van KPN dat men glasvezel gaan aanleggen.
    ZIGGO staat niet bij.tussen de providers.
    Moet ik hier iets mee, wat raadt u mij aan.??

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *