VGZ Klantenservice

Telefoonnummer
0900-8490

Gesprekskosten
Lokaal tarief + €0,20 per gesprek

Website
Bezoek website

VGZ klantenservice

Wanneer je vragen hebt over je zorgverzekering kun je contact opnemen met de klantenservice van VGZ. Je kunt bijvoorbeeld vragen hebben over declaraties of over vergoedingen. Veel zorgzaken kun je echter zelf via internet regelen via MijnVGZ, zoals het wijzingen van je adres of het doorgeven van veranderingen. De klantenservice van VGZ is op veel verschillende manieren te bereiken, bijvoorbeeld via social media, via e-mail of via de telefonische klantenservice.

Via social media kun je erg snel en gemakkelijk een vraag stellen aan VGZ. Dit kan zowel via Facebook als Twitter en je zult gemiddeld binnen 2 uur een reactie van de klantenservice ontvangen. Dit is vaak een erg snelle en makkelijke manier om een vraag te stellen omdat het je maar weinig tijd en moeite kost. Je kunt ook bellen met de klantenservice als je persoonlijk zorgadvies wilt ontvangen. De zorgadviseurs van VGZ kunnen je hier bij helpen.

VGZ Bellen

Wanneer je informatie zoekt of een antwoord op je vraag dan kun je kijken bij de veelgestelde vragen op de website van VGZ. Deze veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in categorieën zoals Betalen, Wijzigen, Declareren, Vergoedingen en Opzeggen. Op deze manier kun je er snel achterkomen waar je de juiste informatie kunt vinden. Dit is vaak een makkelijke manier om een antwoord te vinden op je vraag. Je hoeft in dit geval geen contact meer op te nemen met de klantenservice van VGZ.

Telefoonnummer

Je kunt er voor kiezen om een vraag te stellen aan VGZ via Facebook of Twitter. Je ontvangt dan een antwoord tussen 9 uur ’s ochtends en 9 uur ’s avonds. Het is op elk moment van de dag mogelijk om een e-mail te sturen door het e-mailformulier op de website van VGZ te gebruiken, www.vgz.nl. De klantenservice is ook telefonisch te bereiken via het nummer 0900-8490.

Reageren kan hieronder.

7 reacties

  1. via promovendum bij vgz terecht gekomen.
    wij hebben nog geen klantennummer of klantenkaart van vgz, terwijl die van promovendum per 1 jan. is verlopen.
    hoe kunnen wij ons nu legitimeren, speciaal ook in het buitenland.

  2. het zou fijn zijn als vgz een e-mail adress zou aanschaffen,steeds meer bedrijven werken met live type chat en al is dat ook prima een e-mail adress zou ook fijn zijn.

  3. 0900-8490 deze nummer werkt niet. Hoe in hemelsnaam kan ik jullie bereiken zonder om SAM een robot te spreken. Ik word er niet goed van. Ik probeer al voor een week en ja,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *