Simyo klantenservice

Telefoonnummer
0900-8090

Gesprekskosten
€0,35 per gesprek

Website
Bezoek website

Simyo klantenservice | Neem contact op

Met een zogenaamde kennisbank hoopt Simyo via de website zo snel mogelijk antwoord te geven op jouw vraag. Als je een zoekterm intypt, krijg je niet alleen zicht op de meest gestelde vragen, maar ook op gerelateerde forumtopics. Als een van de weinigen heeft Simyo ook een online forum, waar medewerkers binnen een dag antwoord kunnen geven. Daarnaast is het bedrijf ook op Twitter actief, op werkdagen tussen 09:00 en 20:00. Via de website kun je Simyo veilig een e-mail sturen en mag je verwachten dat je daar binnen drie werkdagen antwoord op krijgt.

Telefonnummers

Met je Simyo nummer kun je gratis 1200 bellen om contact te krijgen met de klantenservice. Simyo is elke werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:30. Bel je zonder Simyo nummer, dan moet je 0900-8090 intoetsen. Simyo geeft zelf aan wat de meest gunstige tijden zijn om te bellen. Wil je graag antwoord op je vraag buiten de tijden dat Simyo telefonisch bereikbaar is? Dan kun je het beste via de website naar het forum gaan. Vele anderen zijn jou al voorgegaan met hun vragen, dus de kans is groot dat jouw vraag al eerder is gesteld. Is dit niet het geval, dan krijg je binnen 1 werkdag antwoord.

Reageren op de Simyo klantenservice kan hieronder.

Eén reactie

  1. ik kan u niet bereiken al de hele dag. Ik denk dat ik spam heb gehad, want moet €100,00 betalen.
    Ik ben enorm geschrokken . heb een symio abonnement al heeeeel veel jaren,nooit problemen.Ik ben 76 jaar en heb nu vergeten iets te doen??? Maar wat??? ik snap het niet en wil graag hulp om die €100,00 euro niet te betalen. Ik heb vanmiddag hulp in huis gehad en die heeft voor mij MB erbij gezet??? Maar ik kan het niet meer volgen. Wilt u mij het bedrag niet laten betalen. Symio werkt ook met KPN samen. Ik heb vaste telefoon van KPN. Ik heb ook KPN gebeld maar die hebben ook geen tijd of medewerkers en moet na het weekend terug bellen .
    Dus ik betaal al heel veel per maand aan KPN . Graag begrip voor mijn situatie .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *