Telefoonnummer
030 – 216 00 00
Gesprekskosten
Lokaal tarief
Website
Bezoek website
Rabobank Klantenservice & contact informatie
Je kunt contact opnemen met de klantenservice van de Rabobank wanneer je vragen hebt over bijvoorbeeld de producten van de Rabobank of over het regelen van je bankzaken. Om je hierbij te helpen kun je contact opnemen met Rabobank via de chat op de website, via een formulier of door contact op te nemen via Twitter of Facebook. Rabobank heeft meerdere telefoonnummers die je kunt bellen, echter is elk van deze telefoonnummers alleen bedoeld voor specifieke problemen. Er is dus geen sprake van een centaal telefoonnummer dat je kunt bellen voor al je problemen. Hiervoor zou je contact op kunnen nemen met een Rabobank vestiging in de buurt.
Bellen met de klantenservice
De klantenservice van de Rabobank is op veel verschillende manieren te bereiken. Voor je contact opneemt met de klantenservice is het handig om eerst op de website te kijken van de Rabobank. Op de website is namelijk erg veel informatie te vinden en kun je gemakkelijk financieel advies ontvangen. Vaak is het mogelijk om via Rabobank Internetbankieren wijzigingen door te voeren of een rekening te openen. Ook voor het doorvoeren van bijvoorbeeld een adreswijziging kun je gebruik maken van Rabobank Internetbankieren. Kijk dus altijd eerst of je probleem op te lossen is met behulp van de informatie op de website van de Rabobank.
Via de website van de Rabobank kun je de veelgestelde vragen opzoeken. Dit zijn vragen die antwoord geven op de meest voorkomende problemen. Zo vindt je er vragen over het inloggen op de website, over het verlies van een bankpas of over de manier waarop je klant kunt worden bij Rabobank. Vaak is het zo dat je vraag al tussen de veel gestelde vragen staat, waardoor je gemakkelijk een antwoord kunt vinden op je vraag. Wanneer je vraag er niet tussen staat is het verstandig om contact op te nemen met de klantenservice.
Telefoonnummers
De Klantenservice van de Rabobank is het gemakkelijkst te bereiken via de chat op de website, www.rabobank.nl. Op maandag tot en met vrijdag kun je van 8 uur ‘s ochtends tot 10 uur ‘s avonds je vraag stellen via de chat en in het weekend van 9 uur ‘s ochtends tot 5 uur ‘s avonds. Je kunt je vraag ook via een formulier stellen of via Twitter of Facebook. Als je vragen hebt over internetbankieren of mobielbankieren kun bellen met de Helpdesk via 088-7226627. Bel met de Rabofoon via 0900-0909 als je vragen hebt over je saldo en met 088-7226767 wanneer je je betaalpas of creditcard wilt laten blokkeren. Het is niet mogelijk om via de mail contact op te nemen met de klantenservice.
Reageren kan hieronder.
gmorgen
ik ontvang geen activatiecode uit de SMS ?
ik ok niet
Ik tracht een nieuwe telefoon te registreren; bij activatie stagneert de pagina (diverse fout codes), uw telefoonnummer 0887226627 is niet bekend! Ik kan nu niets betalen!!!
Kunt u mij zo snel mogelijk helpen: 06 24 123 789, vanaf 10 uur en de hele dag.
Dank
Ik heb mijn Rabopas voor gebruik in de hele wereld geactiveerd. Ook een bevestiging ontvangen dat ik nu mijn Rabopas wereldwijd kan gebruiken. Helaas het werkt voor geen meer. Overal krijg ik “declined”. Hoe gaat u dit oplossen
ik ontvang een activatiecode sms
Ik verblijf in Australie, mijn telefoon heb ik laten blokkeren, omdat ik deze in het vliegtuig heb laten liggen. Ik heb geprobeerd om mijn tablet te laten registreren maar dat ids niet gelukt. Ik heb geen scanner, geen app etc.
Onmogelijk de Rabo scanner te gebruiken. Heb geen toegangscode en als ik bel zijn alle medewerkers constant in gesprek.
toegangscode? waar kan ik het vinden?
ik kan niet meer bij jullie inloggen wat is er aan de hand los het op en je kan geen mail sturen daar kom ik ook niet meer in.