PostNL Klantenservice

Telefoonnummer
0900 – 09 90

Gesprekskosten
€0,45 per gesprek

Website
Bezoek website

PostNL klantenservice en contact

Als je een vraag hebt over je post, doorloop je bij de online klantenservice van Post NL verschillende stappen om je vraag zo specifiek mogelijk te formuleren. Eerst kies je een hoofdonderwerp, waar je vraag over gaat. Daarna kun je je onderwerp verfijnen. Wil je snel geholpen worden? Dan kun je kijken of er agents beschikbaar zijn om mee te chatten. Met een contactformulier kun je binnen 2 werkdagen een reactie verwachten, via de post tot 10 werkdagen. Als je de vraag op Twitter stelt, kun je binnen een uur reactie verwachten.

Telefoonnummers

De klantenservice van Post NL is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:30 en 20:00 op het telefoonnummer 0900-0990. Zaterdag kun je bellen tussen 09:00 en 16:00. Voor zakelijke contacten gelden er andere tijden en een ander telefoonnummer. De bereikbaarheid is door de weeks van 08:00 tot 19:00 en het telefoonnummer is 088-8686868.

Reageer meer op de klantenservice hieronder.

Eén reactie

  1. Mijn pakket is niet bezorgd op 17 Juli 2024.Ook geen briefje van bij de buren of afhaalpost.
    Alleen een kartonzakje met code LR172816224NL erop.
    Heb al contact opgenomen maar op heden geen antwoord.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *