Essent Klantenservice

Telefoonnummer
0900-1550

Gesprekskosten
€0,35 per gesprek + lokaal tarief

Website
Bezoek website

Contact Essent

De klantenservice van Essent is op verschillende manieren te bereiken. De klantenservice kan je helpen wanneer je een vraag hebt, een probleem of een klacht. Het is mogelijk om een vraag te stellen via social media, wat erg snel en gemakkelijk is. Daarnaast ontvang je erg snel een antwoord als je via social media een vraag stelt. Je kunt uiteraard ook altijd telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Essent.

Door gebruik te maken van MijnEssent is het vaak niet langer nodig om contact op te nemen met de klantenservice. Via MijnEssent kun je namelijk je energiezaken inzien en regelen. Voor veel zaken is het dus niet nodig om contact op te nemen met de klantenservice, tenzij je iets tegen komt wat je niet helemaal snapt of als er iets is wat niet helemaal duidelijk is.

Bel de klantenservice

Via de website van Essent is het mogelijk om veelgestelde vragen te bekijken. Dit zijn vragen waar klanten Essent het meest over bellen, zoals het doorgeven van meterstanden of problemen met het inloggen. Door eerst op de website van Essent deze vragen te bekijken kun je vaak al een antwoord vinden op je vraag, zonder dat je contact op hoeft te nemen met de klantenservice. Dit scheelt je vaak tijd en moeite, waardoor het dus slim is de vragen goed te bekijken. De vragen zijn onderverdeeld in categorieën zodat je gemakkelijk de juiste informatie kunt vinden.

Telefoonnummer Essent

Je kunt de klantenservice van Essent bereiken door telefonisch contact op te nemen het nummer 0900-1550. Dit kan op werkdagen tussen 8 uur ’s ochtends en 8 uur ’s avonds en in het weekend van 9 uur ’s ochtends tot 1 uur ’s middags. Je kunt een e-mail sturen door gebruik te maken van het contactformulier op de website van Essent, www.essent.nl. Het is op elk moment van de dag mogelijk om gebruik te maken van het contactformulier. Je kunt er ook voor kiezen om een vraag te stellen via social media als Facebook en Twitter, maar je kunt je vraag ook stellen via het forum van Essent.

Reageren kan hieronder.

3 reacties

  1. Mijn zuster woont op postcode 8316 bd nr. 87en betaalt voor gas per kuub 2.15138 euro.
    Ik woon op postcode 8261 vb nr.34 en betaal voor gas per kuub 2.48928 euro.
    Hoe steekt dit in elkaar? ieder betaalt toch hetzelfde per kuub?

  2. Vorig jaar zeker 6 maanden geen gas gebruikt ( omdat we elektrische) hebben, maar even zo vrolijk toch 18 euro per dag moeten betalen hoe is dit mogelijk?? Dit is ongeveer het zelfde als boodschappen doen bij AH wel betalen maar geen boodschappen mee naar huis nemen, en kom me nou niet aan met transport kosten of belastingkosten als ik niets gebruik kan je me toch ook geen transport kosten berekenen want het gaat mijn voordeur voorbij, dus graag hier enig uitleg over. Graag hoor ik het. MvG Johan ter Haar.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *