Mijn Tele2

Inloggen bij Mijn Tele2

Mijn Tele2 Inloggen

Mijn Tele2 is een dienst voor Tele2-abonnees. Hij is er in drie verschillende vormen. Het gaat dan om Tele2 Mobiel, Tele2 Thuis en Tele2 Zakelijk. Afhankelijk van het soort abonnee dat je bent is te bepalen welke vorm jij kunt gebruiken. Met de dienst kan je zaken rondom je abonnement zelf regelen. Je hoeft dan dus niet de klantenservice te bellen of een expert erbij te halen. Dit scheelt je daarom enorm veel tijd en gedoe. Nadat je hebt ingelogd in het beginscherm met je gebruikersnaam en wachtwoord kan je direct aan de slag.

Eenvoudig activeren

Voor je echter aan de slag kunt met één van de drie persoonlijke omgevingen moet je je account eerst activeren. Kijk daarom op de site naar de optie: ik heb mijn account nog niet geactiveerd. Aan de hand van je e-mailadres kan je dan de stappen doorlopen die nodig zijn om je account op te starten. Je krijgt een mailbericht met een link en als je die link volgt kan je de basisinstellingen doen. Daarna kan je zoals gezegd inloggen en aan de slag met Mijn Tele2. Let ook op dat dit voor elke vorm moet, als je voor Mijn Tele2 Thuis het proces hebt doorlopen geldt dan niet voor Mobiel of Zakelijk.

Mijn Tele2 Thuis

Met de persoonlijke omgeving van Mijn Tele2 Thuis is het mogelijk om zaken die met je abonnement voor je vaste lijn, televisie en of internetaansluiting te maken hebben te regelen. Je kunt er bijvoorbeeld kijken naar oude rekeningen die je hebt betaald of die nog open staan. Ook kan je er producten bijbestellen. Je kunt er verder al je persoonsgegevens beheren. Zo zorg je zelf dat alle informatie altijd up-to-date is zodat er niets mis kan gaan met jouw aansluiting bij Tele2. Als je hulp nodig hebt kun je bovendien direct in contact komen met medewerkers terwijl je bezig bent.

Mijn Tele2 Mobiel

Het grote verschil tussen Mij Tele2 Thuis en Mijn Tele2 Mobiel, is natuurlijk dat het uitsluitend betrekking heeft op je mobiele abonnement. Dit betekent echter wel dat je daarom ook een aantal extra diensten krijgt aangeboden voor je mobiel. Zo kan je bijvoorbeeld je verbruik analyseren en dat naast de omvang van je bundel leggen. Als blijkt dat je vaak te veel gebruikt, dan kan je direct een grotere bundel aanvragen. Zo kan je dus kosten besparen door Mijn Tele2 Mobiel te gebruiken. Je kunt de mobiele versie van mijn Tele2 ook in app-vorm gebruiken. Die kun je downloaden in de appstore die bij jouw soort telefoon hoort.

Mijn Tele2 Zakelijk

Als zakelijke klant van Tele2 is het handig als je precies kunt inzien wat er nu eigenlijk voor bedrag gemoeid is met het bel- en internetgedrag van jou en jouw werknemers. Het is natuurlijk belangrijk om goed inzicht te hebben in wat voor kosten dit met zich meebrengt. Als zakelijke klant van Tele2 heb je daarom een eigen persoonlijke omgeving tot jouw beschikking waar je alles kunt analyseren. Alle kosten voor verbruik en alle problemen die zich voordoen worden hier weergegeven. Daarmee kan je precies zien wat er wel of niet goed gaat en wat je daar als ondernemer aan kunt doen.

Reageren kan hieronder.

2 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *