KLM Klantenservice

Telefoonnummer
020-4747747

Gesprekskosten
Lokaal tarief

Website
Bezoek website

KLM klantenservice contact

De klantenservice van de KLM is 24/7 bereikbaar, wat inhoudt dat je op elk gewenst moment contact kan opnemen met de klantenservice. Je kunt op veel verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice, zodat er altijd wel een manier is die jou het beste uitkomt. Zo kun je contact opnemen via te telefoon, via Facebook of Twitter, via LinkedIn of via de mail. Je kunt terecht bij de klantenservice voor al je vragen en problemen, zoals actuele vluchtinformatie of informatie over je bagage, het inchecken of informatie over andere onderwerpen.

Informatie

Je kunt op vele verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van KLM. De klantenservice is 24/7 bereikbaar via social media als Facebook, Twitter en LinkedIn. Je kunt er echter ook voor kiezen om een mail te sturen naar KLM, echter kan het zijn dat het in dit geval langer duurt voor je een antwoord krijgt op je vraag. Ook 24/7 bereikbaar is de telefonische klantenservice van de KLM, zodat het altijd mogelijk is om contact op te nemen met KLM. Wanneer je een vlucht niet direct bij KLM heb geboekt is het verstandiger om contact op te nemen met de maatschappij waar je je ticket hebt gekocht.

Veel gestelde vragen

Voor je besluit om contact op te nemen met de klantenservice van KLM kan het handig zijn om eerst de veel gestelde vragen te bekijken op de website van KLM. De veel gestelde vragen geven antwoord op de vragen die het meest gesteld worden aan de klantenservice. Op deze manier kun je in de meeste gevallen gemakkelijk een antwoord vinden op je vraag. Er zijn veel gestelde vragen te vinden over verschillende onderwerpen, maar ook bijvoorbeeld over eventuele klachten. Mocht je vraag of probleem niet tussen de veel gestelde vragen staan dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met de klantenservice.

Telefoonnummer

Wanneer je een vraag hebt kun je deze stellen via Facebook, Twitter of LinkedIn. Om dit te doen ga je naar de pagina van KLM op Facebook, Twitter of LinkedIn en stel je vervolgens je vraag. Het is echter ook mogelijk of telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van KLM via 020-4747747. Je kunt er ook voor kiezen om via de mail contact op te nemen met de klantenservice. Hiervoor ga je naar de website van KLM, www.klm.nl, en ga je naar het formulier voor vragen en klachten. Na het invullen van het formulier zal KLM contact met je opnemen.

Reageren kan hieronder.

13 reacties

  1. Op 27 aug 2021 ben ik vanuit Amsterdam naar Curaçao gevlogen voor vakantie. Ivm beschadiging van 2 koffers heb ik op 28 augustus 2021, via de site, een schadeclaim ingediend. Tot op heden heb ik hier nog steeds niets over vernomen.

    Anne Zefrin-Nunes

    • Anne ik heb ook een probleem gehad met mijn koffer sinds 11Sep op de vlucht naar Paramaribo .
      Meerder malen een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.

  2. Ik heb een vraag over medische bagage. Heb al 5 maal geprobeerd telefonische contact te krijgen met het service center. Dit is echter onmogelijk. Alle telefoontjes worden afgebroken na vermelding dat alle informatie te vinden is op de web-site van KLM. Ook het e-mail adres is onvindbaar. Een smartphone heb ik niet en kan er niet mee werken.
    Heb nog nooit een service-center meegemaakt dat er zo’n troep van maakt. Ik vind dit alle perken te buiten gaan.!!!

  3. ik ben al vanaf maandag 6 december pogingen aan het ondernemen om in contact te komen met KLM via het nummer 020 4747747.
    In totaal al ruim 3 uur in de wacht gezet. Dit kan toch niet waar zijn dacht ik.
    .

  4. wij vliegen 30 maart naar bonaire. Hebben pas corona gehad hebben dus een herstelbewijs. Als we alles goed lezen moeten we gewoon testen ook al is deze positief. Maar er staat ook dat je een doktersverklaring nodig hebt die niet ouder is dan 48 uur dat je weer hersteld bent Wie heeft hier ervaring mee en wat is moeten we nu doen.

  5. Mensen van klm

    Wat ontzettend jammer dat jullie zo slecht bereikbaar zijn. EEN telefoonnummer met gigantische wachttijden en dan nog niet verder geholpen. Het bandje begint al met: het is druk! Dat is al jaren zo, en niets verbeterd. Zelfs een fatsoenlijk email adres is niet te vinden op jullie site. Nu maar hopen dat dit bij de goede personen terecht komt.
    Geen vriendelijke groeten,
    Maria P

  6. Verschrikkelijk hoe slecht jullie bereikbaar zijn per mail of telefoon voor groepsreizen en je niet aan afspraken houdt m.b.t. offertes voor 10 personen?

  7. Klantenservice is niet te bereiken. Ik heb claim ingediend. Aanvullende informatie verstrekt en steeds krijg ik (in het Engels!) een mail dat ik de aanvullende informatie nog in moet dienen. Ik krijg niemand te pakken. Als je het ene telefoonnummer dat je belt (90 ct. per minuut!) wordt de verbinding na ongeveer een half uur in de wacht simpelweg verbroken zonder dat je iemand gesproken hebt.
    Heb nu maar een mail gestuurd met dezelfde inhoud. Maar hier verwacht ik helaas niet veel van. Erg dit!

  8. gisteren, 8 juni 2023 teruggevlogen vanuit Venetie met kl1656. tijdens deze vlucht heb ik mijn sleutels verloren in het vliegtuig. Heeft u een lost and found afdeling?

  9. Ik blijf maar Franstalige mails ontvangen en kan deze niet in het Nederlands krijgen, ook niet na diverse telefoontjes. Tevens kan ik deze mail niet doorsturen als bewijs, omdat KLM geen emailadres vermeldt. Ook mij vrouw krijgt alles in het Frans.

  10. 19 oktober 2023 terugvlucht gehad vanuit Seoul Zuid Korea naar Amsterdam, vertraging door omboeking van hun uit zonder echte opgaaf van redenen 13 uur.
    Vergoeding aangevraagd en antwoord gekregen “onvoorziene omstandigheid, geen vergoeding” nu krijgen ze te maken met mijn rechtsbijstandverzekering kijken hoe dat uitpakt.
    Nu ik dutyp sta ik reeds 43 minuten in de wacht ivm een reis die ik voor een oudere kennis heb geboekt die niet goed Nederlands spreekt. Overstap van Kuala Lumpur naar Jakarta hebben ze van 2 uur en 30 minuten eventjes verhoogd naar 15 uur en 50 minuten zonder oook maar een uitleg of een aanbod van diner en/of hotel overnachting want de vervolgreis die 2 uur duurt is pas de volgende ochtend.
    Van mij mogen ze nog morge failliet raken. Dat hebben ze wel verdiend.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *