Mijn T-Mobile inloggen
In het moderne internettijdperk is het heel normaal dat je alles zelf onder controle houdt. Ook telecomprovider T-Mobile maakt het mogelijk om je zaken online te regelen in een persoonlijke omgeving. Die persoonlijke omgeving wordt ook wel My T-Mobile of Mijn T-Mobile genoemd. Je kunt er zowel als particuliere klant of als zakelijke klant terecht. Bovendien kan je zowel achter je laptop of via een app verbinding maken. De precieze werking en diensten van Mijn T-Mobile is gemakkelijk uit te leggen. Zodra je bent ingelogd wijst alles zich bijna vanzelf. Om je een indicatie te geven lees je hier een aantal belangrijke features van de dienst.
Geldzaken en persoonlijke zaken
Als je een account hebt aangemaakt door de stappen te volgen van het registreren, dan kan je My T-Mobile gebruiken om je persoonlijke zaken en geldzaken te regelen. Je kunt bijvoorbeeld je facturen bekijken en als er eentje openstaat kan je die ook direct betalen. In My T-Mobile is namelijk een optie opgenomen om met behulp van het gebruik van iDeal direct openstaande facturen te voldoen. Zo kan je er dus zelf voor zorgen dat je nooit met een betalingsachterstand komt te zitten. Ook kan je de gegevens die op je factuur staan, zoals je adres, bijwerken als je bijvoorbeeld verhuist.
Blokkades T-Mobile
Door online je facturen in My T-Mobile te betalen kan je ook blokkades opheffen. Wanneer je namelijk een achterstand hebt opgelopen kan het bedrijf de diensten die het je levert tijdelijk stilleggen tot je betaald hebt. Door in My T-Mobile bij te houden hoeveel je op welke factuur schuldig bent kan je dus snel een einde maken aan de blokkades die je eventueel ondervindt. Er is echter meer te doen met de persoonlijke omgeving dan betalingen regelen alleen. Je kunt er ook aan de slag met bijvoorbeeld je abonnement en de diensten die je wilt afnemen bij de provider.
Verlengen of opwaarderen
Een veel gebruikte optie in My T-Mobile is het beheren van je abonnement. Je kunt namelijk in de gaten houden wanneer je abonnement afloopt en wanneer je dus in aanmerking komt om te verlengen. Je kunt echter tussentijds ook al het één en ander regelen. Je kunt bijvoorbeeld je abonnement wijzigen als je levenssituatie verandert. Als je namelijk ineens flink wat meer moet gaan bellen, dan brengt dat veel kosten met zich mee. Door je abonnement in My T-Mobile op te waarderen kan je hier snel iets aan doen. Zonder dat je daarbij eerst naar een winkel moet of het bedrijf moet bellen.
Verbruik bekijken T-Mobile
Ook als je leven niet flink verandert kan het zijn dat je abonnement toch niet helemaal bij je past. Met de persoonlijke omgeving van T-Mobile kan je hier zelf inzicht in krijgen. Naast je facturen kan je namelijk ook naar je verbruiksgeschiedenis kijken. Je kunt zien wanneer je belt en hoeveel je belt. Aan de hand daarvan kan je al snel bepalen of je wel de juiste bundel hebt of dat je juist op zoek moet naar iets anders. Zaken die je vervolgens zoals gezegd op de website of in de app van de provider direct kan regelen.