Advertentie

Mijn Corendon

Inloggen bij Mijn Vodafone

Mijn Corendon

Wie op reis gaat met Corendon krijgt de mogelijkheid zijn reis nog voor vertrek op bepaalde punten aan te passen. Dit kan met behulp van de service Mijn Corendon. Dit is een zogenaamde persoonlijke omgeving. Een website die alleen voor jou bereikbaar is waar je zaken kunt regelen die met je reizen die je met Corendon maakt te maken hebben. Wat je er precies mee kunt en hoe je dit aanpakt kun je in dit artikel lezen. Er zijn namelijk een aantal dingen waar je op moet letten als je begint met het gebruik van Mijn Corendon.

Twee soorten

Mijn Corendon is er in twee verschillende vormen. Dit is anders dan de persoonlijke omgeving die veel anderen aanbieden. Je kunt namelijk een basisvorm gebruiken zonder aanmelding. De eerste is de simpele vorm die direct bereikbaar is via mijn.corendon.nl. Hiervoor gebruik je je achternaam en je boekingsnummer. Dit is het nummer dat op je reisbevestiging staat aangegeven. Je kunt hiermee direct toegang krijgen en je reservering die je hebt gedaan bij de vliegmaatschappij bekijken. Buiten het bekijken is er echter in deze vorm van Mijn Corendon niet veel meer mogelijk. Daarvoor is de tweede vorm bestemd. Je moet dan wel eerst een aantal stappen doorlopen.

Een echt account

Wil je meer kunnen dan alleen je reservering bekijken? Dan is het belangrijk dat je een volledige account aanmaakt om Mijn Corendon te kunnen gebruiken. Dit kan je doen door in te loggen via Facebook of Google Plus. Wil je dit niet of heb je geen van deze sociale media, dan kan je ook een aparte account aanmaken. Je moet dan wel een registratieformulier invullen zodat een profiel voor je aangemaakt kan worden. Jouw gebruikersnaam wordt je e-mailadres en je wachtwoord kies je zelf. Hierna kun je gebruikmaken van de diensten die via Mijn Corendon worden aangeboden.

Verleden bekijken, heden wijzigen

Wanneer je een volledige account hebt aangemaakt heb je de mogelijkheid om je geschiedenis bij Corendon te bekijken. Oude reisdocumenten van eerdere reizen worden dan voor jou beschikbaar gemaakt. Ook kan je reizen die nog komen gaan wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld extra service bijboeken als blijkt dat je daar behoefte aan hebt. Ook kan je voor komende reizen betalingen voldoen als je dat nog niet gedaan hebt. Zo kan je heel makkelijk zonder tussenkomst van bijvoorbeeld een reisbureau alles zelf regelen en is alles direct bij Corendon bekend. Je krijgt dan direct de beschikking over je factuur.

Mobiele diensten

Doe jij alles met je telefoon of tablet? Ook dan kan je gemakkelijk gebruikmaken van de diensten. De Corendon-app biedt dan uitkomst. De inloggegevens die je thuis achter je laptop gebruikt werken ook voor de app. Bovendien ben je met één account de rest van je leven klaar omdat je al je zaken op dezelfde account kan blijven regelen. Zo kan je altijd en overal reizen boeken, wijzigingen aanbrengen en betalingen doorvoeren. Zonder dat je hulp van iemand anders bij Corendon of een andere reisorganisatie nodig hebt. En als je toch hulp nodig hebt, dan kan je die direct online vragen.